USA

10 oktober 2017

Phoenix, Arizona.

Uiteraard! zitten we nu aan de bar van het hotel in Phoenix met als voorproefje een flesje bier met Grand Canyon-etiket.

'The Eagles have landed' zogezegd.

Heeeeel snel door de douane en de hele controle op Schiphol, fijne plaatsen in de machine, voorbeeldige vlucht naar Minneapolis, aldaar even n kleine pauze gehouden in de vorm van een overstap - na bijgekomen te zijn van zo'n onbeschofte douanebeambte die je tot 3 x toe ongelooflijk beledigt. Niets zeggen en maar schaapachtig blijven lachen over de opmerking 'You European people don't know etc.' - en vervolgens nog n kleine 3 uur vliegen naar Phoenix.

Uit de aankomsthal komend daar , is het of je in een bloedwarme huiskamer in de winter komt waar de verwarming wel wat zachter mag .

Maar mag zeker de pret niet drukken, want fijn we zijn er.

Auto opgehaald, en tot drie keer toe voor het verkeerde Hyatt hotel gestaan ( en naar binnen gegaan met alle zware koffers en tassen ) voor we het goede hadden. Drie Hyatts op dezelfde straat .

nu wacht ons zo'n heeeeerlijk strak schoon opgemaakt bed. Taco's opeten, biertje en slapen. Morgen Sedona! Leuk, leuk, leuk!

Kussen! VosHof

1. Nol en Hanneke:
    Heerlijke start meiden!
  2. Cees:
    11 oktober 2017
    Welkom in de nieuwe wereld!!!
  3. Gon:
    11 oktober 2017
    Topgirls! Move on... en zoen!!!
  4. Caroline en Ronald:
    11 oktober 2017
    Wij hebben ook altijd nare ervaringen bij die "Bokito" douanebeambte, je denkt toch, wees blij dat we komen, we brengen geld in het laadje!
    Enfin, jullie zijn er dat is het belangrijkste! Wel grappig 3x Hyatts hotel, dat verzin je toch niet?!!
    Hebben jullie een mooie auto? Goede reis richting Sedona! Liefs, Caroline en Ronald
  5. Wim:
    11 oktober 2017
    Veel plezier en meestal is de rest van Amerika uiterst vriendelijk.
  6. André:
    Wel een schraal biertje 😉
    Plezier, Thelma and Louise! X
  7. Bep koppers:
    11 oktober 2017
    Ik had gehoopt dat jullie heel stichtelijk eerst bij een kapelletje
    waren langs gegaan .
    Maar ik had het kunnen weten , het was natuurlijk de kroeg .
    Uit ervaring weet ik dat de meeste amerikanen wel aardig zijn !!!! Geniet van alles , wens jullie een hele fijne tijd .
    Lieve groeten , Bep x
  8. Thecla:
    11 oktober 2017
    Wat fijn dat jullie er zijn,en tegen onbeschofte lui gewoon ik snap je niet fuck-up dat is heel goed amerikaans liefs Thecla
  9. Franke:
    13 oktober 2017
    heerlijk meisjes. Vooral dat biertje!
  10. Thecla:
    15 oktober 2017
    Wat een gave foto's. Stoer hoor van jullie, en de biertjes smaken ook vast lekker na alle lucht acrobatiek.
    Groetjes