PS

30 oktober 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Die vlucht over de Grand Canyon.
Denken jullie nou echt dat we dat hebben gedaan? We zijn niet écht gek!
We hebben bij zo'n bedrijf iemand aangesproken en hem gevraagd of iemand n foto van ons kon maken met die helicopter op de achtergrond.

Die beer is natuurlijk helemaal n lachertje. En die foto al helemáál! We hebben ons laten vertellen dat zoiets misschien 1 x per jaar voorkomt. Maar n foto?

Wat denk je dat zo'n avondje Cirque du Soleil kost? We hebben het geld niet op onze rug groeien. En dan wéér die Beatles? Hou óp zeg!

De baarmoederwandfoto's in Antelope Canyon zijn van het internet geprinte afbeeldingen van de universiteit in Connetikut.

87 Cadeautjes voor de kinderen? We konden het geld wel beter gebruiken.

Die Golden Gatebrug in de mist? Ooit gehoord dat iemand hem niet heeft gezien? We zijn er niet eens in de búúrt geweest.

De zeehonden. Wel eens van opvangcentrum Pieter Buuren gehoord? Daar zijn ze zo vriendelijk geweest ons de copyrights van n foto te geven zodat we konden kopiëren en plakken.

Geen internetcontact? Vanuit de U S of A. Het land van Sillicon Valley waar alles op het gebied van devices en internetmogelijkheden vandaan komt.
We hadden gewoon geen zin. Bezig de wijnvoorraden te plunderen.

Uitgerust terugkomen?
De komende weken zijn wij niet aanspreekbaar. Blij dat we tenminste in het vliegtuig even geen beslommeringen aan het hoofd hebben.
Moet Ans straks thuiskomend net doen of ze enthousiast is over die vermaledijde verbouwing thuis met die serre en die nieuwe keuken, die tenslotte heus nog wel n paar jaartjes mee had gekund.

Waarvan akte.

1. Hansvos:
    30 oktober 2017
    Prachtige ps. Een van de beste pssen ever. Hulde.
  2. Bep koppers:
    Ha die Ans en Ruud .
    Nogmaals dank voor het mee mogen beleven van jullie reis naar de States . Was een plezier om op de hoogte te zijn van jullie doen en laten. Nee Ans , ik weet ook wel niet van alles!!!!!
    Wens jullie een goede reis , De vlucht is lang genoeg om het een beetje te laten bezinken .
    Hoop niet dat jullie het erg vinden maar ik heb schiphol gewaarschuwd .Voor de chaos en opstoppingen .Vanwege de VosHof invasie .
  3. Marianne:
    30 oktober 2017
    Ik heb in jaren niet meer zo'n fijne vakantie gehad! dank.
  4. Gon:
    Haha geweldig! Laat ik nou alles mee hebben gespeeld 😜 😘
  5. Carla:
    30 oktober 2017
    Super leuk verslag Ruud. Vooral de ontknoping op het laatst !
    Wel thuis en jullie hebben genoten denk ik xx