Las Vegas 4

21 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Joehoe! Bent u daar nog?

Ik wil nl nog wel het verhaal van de avond delen:                                                             Terug in het hotel doffen we ons op voor Cirque du Soleil THe Beatles Love. Zien we tóch nog iets leuks hier. WÁt leuk!!! Topproduktie! Wát n vrolijkheid! Heel grappige decors en bijzonder mooie special effects. Gewéldige kostuums. Je dient natuurlijk wel Beatlefan te zijn en nu wíl het toeval dat wij... (Ik krijg wel n heel gemene hyperventilatie-aanval maar hou het in navolging van Ans d'r langverzwegen verzwikte enkel stil en weet het te onderdrukken door mijn oude ademhalingsoefeningen toe te passen op de maat van 'Being for the benefite of Mr. Kite'. ).                                                De voorstelling is in the Mirage en in een van de vele bars  daar drinken we ieder 2 heerlijke glazen Chardonnay die we van Cees (broer) gesponsord hebben gekregen. Er is ons verteld over n spektakel dat buiten het hotel gaat plaats vinden. Stipt op ieder uur van de avond en wel een uitbarstende vulkaan!!! Wij gieten de resterende kostbare wijn over in grote plastic bekers en posteren ons voor de komende eruptie.. We wachten en wachten en dan onder veel tromgeroffel staat plotseling de 'vulkaan' - een decormatig gebouwde rotspartij, wat ik kan weten aangezien ik in het verleden vaak met decorbouwers heb mogen werken en regelmatig het resultaat van hun werkzaamheden heb gezien - IN DE HENS!!! We schieten keihard in de lach. Komen ouderwets niet meer bij. Hebben het 'spektakel' gefilmd met commentaar en al. Het is werkelijk te kinderachtig voor woorden.                                                                             Maar niet getreurd want een volgend spektakel is aanstaande en wij snellen naar het belendende pand the Bellagio! (Weet u de uitspraak nog?) hier staat ons met nog zo'n slordige 5 a 600 andere toeristen een 'fonteinenshow' te wachten. Dus we wachten en wachten wéér en wachten en wachten en dan strijkt  een licht briesje over het 'Lago' (vrij vertaald: meer) en wordt ons en al die andere 5 - 600 mensen door de loudspeakers die in de lantaarnpalen verstopt zitten aangekondigd dat 'because of weatherconditions the show has been canceled'! Hahahahahahahahahahaha! We schieten weer keihard in de lach en worden wat bevreemd aangekeken door die andere 5 - 600 mensen. Een en ander betekent dat we gedwongen worden plaats te nemen op een terras langs de Las Vegas Blvd om een zeer late overheerlijke American hamburger te nuttigen. Het is n latertje geworden.                                  Corrie! Het zijn héle dagen!                                                                                                                               Dat was het voor vanochtend. We gaan straks een 'uitje' doen naar de Hooverdam. Lekker zooitje uitje. Ik doe het nu al in mijn broek want laag zal het daar niet zijn.               Kussen van beiden!

1. Corrie:
    21 oktober 2017
    Ja wat een overdadige kitch allemaal hè. Ik ben er in een vorig leven, ruim 40 jaar geleden ook geweest en heb toen optreden van Sammy Davis in een van die achterlijke gokpaleizen gezien.
    En niks gewonnen met roulette?
  2. Hansvos:
    21 oktober 2017
    Ach, Las Vegas. Was fijn om weer wat over je te lezen, van mevr Hof. Benieuwd naar Ervaringen bij Hooverdam. Dan naar LA?
  3. Caroline en Ronald:
    22 oktober 2017
    Het blijft ontzettend vermakelijk om jullie te "volgen", tijdens onze rustige vakantie op Paphos. Xx Caroline en Ronald
  4. Thecla:
    22 oktober 2017
    Het is weer te gek ,Benne jullie nou nog niet moe,van alles kom maar terug duurt te.lang