Las Vegas 2

20 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

(In meerdere delen omdat het bestand van deze blog mijn lange verhalen niet trekt).        Op de kamer gekomen verkleden we ons en dit is pas het moment dat Ans vertelt dat ze vanochtend in Bryce haar voet verzwikt heeft. Maar ze heeft er geen last van hoor, alleen maar als je het aanraakt!                                                                                              Het is warm! 90 Fahrenheit. Even het rekensommetje dames en heren!                         Met een langzaam ondergaande zon lopen we langs de 40 meter hoge gouden leeuw van het MGMhotel, lopen via een brug over de inmiddels met rushhour gevulde Las Vegas Blvd en duiken zo regelrecht New York in. Het is allemaal wat te zeggen! We drinken een - Iers - biertje (ja Wim) en slenteren verder over de Strip. Kaartjes gekocht voor een show van Cirque du Soleil die heet drie keer raden: The Beatles Love!!! Hahaha! Morgenavond (vanavond dus) in The Mirage.                                                          Via The Monte Carlo lopen we langs de onafzienbare rijen gokmachines en Ans vertelt mij verdacht uitgebreid hoe de speeltafels werken. Via hele lange gekke gangenstelsels die doen denken aan de lange brede gangen die je op grote luchthavens wel tegenkomt komen we opeens weer uit in een ander hotel: Aria. Eten, een TE dure hap gegeten bij een Thai (die wijn weer natuurlijk), wel overal goed nagedacht over de binnenhuisarchitectuur als ik het even arrogant op mag merken. Aangezien we nu toch aan het spenderen zijn nog een wijntje ter afsluiting en terug naar ons 'eenvoudige maar 22 verdiepingen tellende Tropicana'. Ogen schoonmaken en naar bed.                                                                                                                                  Nu zit ik al vanaf n uurtje of half tien te schrijven en is het genoeg geweest. We moeten als DE SODEMIETER de deur uit en achter de goktafels plaatsnemen om eindelijk die miljoenen binnen te slepen!!!                                                                              Grote groet en dikke kussen van ons beiden.                                                                    Oja nog een ding: we hebben inmiddels zoveel Weddingchapels gezien dat we besloten hebben om na al die jaren dan toch maar te gaan trouwen.                                    DIKKE DOEIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

1. Marija westerlaken:
    haha TROUW!!
  2. Hansvos:
    21 oktober 2017
    Wederom een informatief, beeldend verhaal, gelardeerd met karakterbeschrijvingen van de hoofdpersonen en hier en daar een kwakje humor. Ik ben er zeer over te spreken. Meiden, zwart of rood spelen bij roulette. Rustig aan rijk worden, of niet. He, normaliter ishet gratis drinken als je speelt. Hou je munteenheid stevig in je knuistje, gooi 'm in de slotmachine als er een serveerster langsloopt en bestel een whiskeytje. Evt muntvterugtrekken als waitress weer doorloopt. Laveloos drinken voor 0 geld. Marija en ik vonden het een grappige en economisch verantwoorde avond. Kusss vanuit magic Haarlem.
  3. Franke:
    21 oktober 2017
    Eten buffet in Ballagios of zoiets. Kreeften tot aan het plafond en een miljard heerlijkheden om uit te kiezen