Bryce 'revisited' zal ik maar zeggen

20 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

als ik naar rechts kijk uit het raam zie ik de Statue of Liberty. We zitten in Las Vegas!!!! Daar over later...

Eerst Bryce , anders zou dat een ondergeschoven kindje worden.                                       De Clint in de verste verte niet tegengekomen. Diner was moah en we zijn weer vroeg de koffer in gedoken want verder is er geen uitgaansdistrict in de bergen.                         De volgende dag geconstateerd dat we toch wel n puntje moeten maken over deze Lodge naar onze reisadviseur. Nu helemaaaaal geen WiFi meer, vies doucheputje ( haren, bahbahbah), geen tv, lamp kapot wat uiterst irritant is aangezien we in een heel donkere kamer zitten. We sturen een foto mee van een idyllisch uitziende Lodge/balkon; ik kan je echter verzekeren dat het binnen zeker geen idylle is. Het bed ligt schuin en de afstand lopen van de kamer naar het hoofdgebouw- dat hooguit 4 minuten duurt - is zooooo uitputtend door de hoogte waarop we zitten dat het lijkt of we een marathon hebben gelopen, maar daar kan de reisadviseur weer niets aan doen. Tis hoog hoor, Ans hijgt en ik hoest. En dat heb ik niet meer gedaan sinds ik gestopt ben met roken.                                                                                Desalniettemin vrolijk met de shuttlebus een groot deel van het park 'gedaan'. Ans zoekt voortdurend naar souvenirs voor de kleinkinderen: shirtjes, boekjes, puzzeltjes, knuffeltjes en ga zo maar door maarrrrr de keuze is moeilijk. Ans drinkt ook te weinig wat hier op deze 'altitude' toch zeer aan te raden is. Ik duw haar regelmatig een waterflesje in de handen en dwing haar minimaal 5 slokken te nemen omdat ik het anders tegen de jongens (Bob&Paul) zal zeggen.                                                           We waren back in Page al gewaarschuwd voor het voeren van de eekhoorns. Niet dus. Anders worden ze agressief.  We durven ze niet eens in de ogen te kijken. Het zijn net muizen met een achterlijke grote staart. Maar ook een prairiedog gezien. Jaja! Wildlife all over the place. Hoewel zo'n diertje niets weg heeft van een dog, meer van een enorme eekhoorn. Ans wenst een bergleeuw te zien; keep on dreaming girl! Wat we wel zien- Ans kan haar ogen niet geloven- boven op de berg bij Bryce point: Frank! Ik zie Frank van het Tennispark! Of iemand die daar heeeeeeel erg op lijkt. Maar hij lijkt niet alleen op hem. Het IS hem! Samen met zijn vrouw Gertrude! Wat een idiote toestand, hoe ist mogelijk!                                                                                                      Verder swingen op de berg zit er niet in en we zijn geen van beiden hikers, maar we zijn wel van de crypto's en de Scrabble dus dat doen we op onze smoezelige deprimerende Lodgekamer. Met n alcoholische versnapering want die hebben we heel slim met voorbedachte rade ingeslagen. En dan naar bed retteketet!!!

1. Petra The Travel Club:
    20 oktober 2017
    Hier de reisadviseur ;-) Super leuk om mee te lezen met jullie avonturen!

Kamers horen natuurlijk schoon te zijn, wat vervelend dat dat niet zo was. Hebben jullie er een melding van gemaakt bij de receptie?
    Geniet nog van jullie verdere reis!

Groetjes,

Petra
  2. Gon:
    20 oktober 2017
    Zo ik ben weer bij gelezen, was zelf even een weekje weg naar Venetië maar dat verbleekt terstond bij de geweldige avonturen van jullie, niet in de laatste plaats door het schrijftalent van Ruud! Ik geniet er met volle teugen van! Liefs maar weer daar en gauw weg uit die gribus! XXX
  3. Hansvos:
    20 oktober 2017
    Men moge gerust van wederom een mieters verhaal spreken. Bergleeuwen dienen we te mijden, zij zijn niet sympathiek. Maar..zijn jullie gillend rijk geworden in Vegas, daar draait dit uitje nog om?
  4. Marija westerlaken:
    21 oktober 2017
    Goed verhaal! Ruud wat schrijf je leuk.... en eekhoorns lijken niet alleen muizen met een grote staart, het ZIJN ratten met een pluimstaart. Zien er soms erg lief uit, maar pas op. Jammer dat de lodge tegenvalt...snel door maar dat zijn jullie al.